środa, 13 stycznia 2021

Feriowe prace ;)










 

5 komentarzy:

  1. Cześć! Fajnie że się realizujesz. Rozmyślałaś o kupieniu albo wypożyczeniu książek do rysowania? Niestety zarówno ludzie, jak i psy są tutaj z błędami anatomicznymi. Pysk jest zbyt wydłużony, oraz rozmazałaś węgiel. Potem twarze. Oczy nie mogą być tyle większe od nosa powinny być w równej linii, a jedno ucieka jak widzę, do góry. Potem jeż, całkiem w porządku, przyjrzyj się jeżom pigmejskim białym :) i jeszcze piesek - zaznacz cechy charakterystyczne rasy- czy to mops? Czy jest cały biały? Zaznacz cienie i wydłuż może łapki. Kilka lat temu robiłam te same błędy. Spróbuj czegoś nowego może efekt Cię zaskoczy! Niedługo sama może pokażę Ci swojego bloga. Pozdrawiam Wika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wskazówki. Każdy ma swój styl, który z czasem przybiera różną formę.
    Czasem piękno ukryte jest w defektach!!!
    To nie jest najważniejsze, aby odwzorowywać rzeczywistość,w detalach, ale aby cieszyć się malowaniem i rysowaniem. I tego ci życzę z całego serca, abyś cieszyła się tym co robisz! Chętnie odwiedzę Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak :D tak sobie myślę tylko, że przypominasz mnie która przed laty z takim samym zapałem... Złożyła podanie do szkoły plastycznej. Oj warto było ale to znaczy tylko że nie wiemy co przyniesie nam przyszłość. Czasem chce być zbyt idealna ale trochę też to mam wyuczone. Co nie zmienia faktu że z czasem zmieniło mi się podejście i niektóre prace rysuje całkowicie dla siebie inne "dla innych". Zaproszę Cię chętnie ale na razie się trochę obawiam. Naprawdę niewiele jeszcze na nim jest, dopiero raczkuje...
      dodajtrochekoloru.blogspot.com realizuje OOAKI, mam dwa zaczęte, jeden do szkoły. I nie są idealne, to lalki i namalowałam bardzo krzywe buźki ale przynajmniej wiem, że sama :D

      Usuń
  3. Twoje prace są na pewno piękne. Jesteśmy w kontakcie.
    Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń